FAQ

Q

発送日について

A
事前予約商品等、特別な理由がない限り、ご入金確認日より7日以内に発送を予定しておりますが、少人数での運営のため、商品発送が遅くなる(発送までに7日を超える)場合がございます。あらかじめご了承ください。 発送が完了しましたらお知らせするメールが送信されます。 ※配達日指定やお急ぎのご注文はお引き受け致しかねます。 ※事前予約商品の納期は各商品ページに記載しています。 ※迷惑メール設定などにより当ショップからのメールが届かない場合があります。予め「@stores.jp」および「@xorhl.com」からのメールを受信できる設定を行なってください。
Q

送料について

A
沖縄県は¥1,500、それ以外の都道府県は全国一律 ¥800です。 ※商品のサイズによってレターパックもしくはヤマト便を使用します。 ※複数の商品を同時にご購入された場合、送料が一番高い発送手段でまとめて発送致します。 ※一定金額以上のご購入による送料無料サービスは行なっておりません。 ※事前の告知なく送料が変更になる場合があります。あらかじめご了承ください。
Q

在庫について

A
ご注文が殺到した場合、ズレが生じ欠品となる場合があります。 ご迷惑をお掛け致しますが、何卒ご了承下さいますようお願い致します。
Q

当ショップからのご連絡について

A
お客様からご注文の控えメールが届かないとのお問い合わせを頂くことがございます。 原因といたしましては、以下の2つが考えられます。 ①ご入力のメールアドレスに誤りがあった。 ②受信側メールの設定上、STORES.jpからの自動返信メールが拒否されてしまった。 自動返信メールは「hello@stores.jp」から送られております。 このメールアドレスからの受信を許可する設定を行っていただいた上で、再度お試しいただければ幸いです。 (なお、上記アドレスへのご連絡はご対応いたし兼ねます。) また、お客様からのお問い合わせには「support@xorhl.com」からお送りいたしますので、このメールアドレスからの受信を許可する設定も行っていただきますようよろしくお願いいたします。
Q

返品・返金について

A
商品に問題があった場合は、商品到着後7日以内にご注文番号とお名前を明記の上、お問い合わせフォームよりご連絡ください。 お客様ご都合の返品はお受けいたしかねます。あらかじめご了承ください。 商品に問題があり、返金対応となった場合、ご決済のシステム上で返金処理を行いますが、システムの都合上、お客様の銀行口座へのお振込での対応になる場合があります。 あらかじめご了承ください。
Q

About overseas shipment

A
We can ship to overseas. You can pay with credit card or Paypal.
Q

For accurate delivery

A
Reply due to unknown address is occurring frequently. In order to deliver more accurately, please fill in your exact address again in the comment field of the address page. Thank you for your cooperation.
Q

When will my order ship?

A
We will ship within 10 days from payment usually, but due to the small number of people in charge, product shipping might be delayed (take more than 10 days). In addition, it may take up to one month from shipment to arrival depending on the delivery country. We kindly ask for your understanding.
Q

What is your return policy?

A
・You have 2weeks to return an order after receiving it. If the product you received is not what you expected, please contact us at support@xorhl.com before returning the item. Unless otherwise agreed upon, you must cover the cost of the return.
Q

Instructions for returning goods (1/2)

A
1. If you wish to make a return, send us an e-mail containing your name, address, e-mail address, the order number and which items you would like to return. 2. Ship the items for return within a week of the date of the notification. 3. You are responsible for any damage to the goods during the return shipment. It is highly recommended that you send the products well packaged, in good condition and in their original packaging. 4. Provide a tracking number for the return shipment if possible.
Q

Instructions for returning goods (2/2)

A
5. If a returned item is shipped internationally, mark as "RETURNED GOODS" to avoid any Customs charges. We are not responsible for any charges imposed on packages returned by Customs. 6. the refund will be processed through the same payment method you used to make your original purchase. 7. If the product or packaging is used or damaged, we reserve the right to deduct any depreciation in value when refunding the product.
Q

About customs duties

A
We will not do tax evasion. On the shipping voucher, we describe the exact purchase price. In general, there are no customs duties on small amounts of imports, but customs duties may occur depending on the purchase price, tax law and customs correspondence of your country. In that case it is necessary to pay customs duty by the purchaser.